W Krakowie i okolicach

Spotkanie z Leszkiem Długoszem

Posted by jw w dniu Październik 26, 2008

 

Zaproszenie do krakowskiego Klubu Gazety Polskiej,

Szewska 4 (Kawiarnia Molier),

w najbliższą środę 29 bm, godz. 18.00

na spotkanie z Leszkiem Długoszem

– poetą, piosenkarzem i odważnym człowiekiem.

Wbrew ostracyzmowi części środowiska „Piwnicy pod Baranami’ z którą nasz środowy gość był związany przez kilkadziesiąt lat – otwarcie napiętnował tchórzliwe milczenie tego środowiska w/s TW „Nowaka” – Michala Ronikiera. Mało milczenie – wyrażanie desinteressement przez piwniczan donosicielską  przeszłością tego dlugoletniego kapusia SB. Kliniczny przypadek zbiorowego moral insanity.
Do zobaczenia w środę.
RB

————

Strona Leszka Długosza http://www.leszekdlugosz.pl/

Leszek Długosz w Wikipedii

http://www.zwoje-scrolls.com/piwnica/dlugosz.html

Zdrada kabaretu – z cyklu Bronisław Wildstein przedstawia

Rozmowa Joanny Lichockiej z Leszkiem Długoszem  To już nie moja Piwnica

„Zostałem wykreślony, nieumieszczany w katalogu piwnicznym… Jestem drastycznym przypadkiem w tym sensie, że byłem jedynym, który się ośmielił powiedzieć głośno „nie”. Na koncercie z okazji 50-lecia, na który nie zostałem zaproszony, moją piosenkę, która w plebiscycie tegoż 50-lecia zdobyła trzecie miejsce, kto inny ją śpiewał. Ot, drobiazgi…”

————–

Nominacja Mistrz Mowy 2007 – Leszek Długosz

—————

Czas Tombaku… Leszek Długosz, 27.06.2008

 

 

Skomentuj

 
